fbpx

Skip links

Rapportage

Meten is weten, juist meten is groeien.

Als marketeers zijn we gek op het doormeten van de resultaten van (online) kanalen en campagnes. Monitoring is altijd een beginpunt. Social media monitoring draait om het in kaart brengen van de berichtgeving rondom je organisatie. Gevolg: je onderbuikgevoel maakt plaats voor gefundeerde keuzes.

 

Hoe worden bepaalde social posts ontvangen? Op welke kanalen en tijdstippen wordt een update beter gelezen? Hoeveel potentieel bereik leveren al je inspanningen op? Welke (invloedrijke) personen hebben het over je merk of campagne? Door te monitoren, krijg je antwoord op al die vragen. Zo kunnen we bijsturen waar nodig en je toekomstige content aanpassen indien het niet converteert.

Zodra we al deze waardevolle gegevens gaan verzamelen, kunnen we deze analyseren om naar inzichten op zoek te gaan en acties te ondernemen op basis van de bevindingen.

Rapportage Bureau Boone
Rapportage Bureau Boone

Contacteer ons